· 打开这个蓝图后,新建一个变量:NewVar_0,string类型,默认值为"BBBB",我们将会把这个"BBBB"字符串传递到后面定义的Custom Event中,让button的文本显示为"BBBB"; 再新建一个Event Dispatcher,名字叫:UpdateBtnTxt,我们需要传递参数,所以为这个Event Dispatcher新建一个String参数,参数名为NewString。 3,这个MyPlayerController_BP蓝图的逻辑具体如下: 当Unreal Engine 4 Blueprint Programmierung (Update Juni 21) Vom Anfänger zum Profi Bestseller Bewertung 4,7 von 5 4,7 (191 Bewertungen) 979 Teilnehmer Erstellt von Andreas Fülscher Zuletzt aktualisiert 3/21Add an event dispatcher to the cube, if it is moved, call it and pass the variable in Select the cube in the editor, open the level blueprint, rightclick, add reference to selected actor (the cube must be part of a blueprintclass, not only a static mesh dragged in, though), and bind the event dispatcher inside the Level BP This check can be
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Ue4 event dispatcher parameter